سيد مهدي هاشمي، دبير اجرايي اين سمينار ضمن مهم برشمردن نقش آموزش در توسعه کسب و کار گفت: خلاقيت، نوآوري، تخصص، دانش و اطلاعات از عوامل موثر در توسعه کسب و کار و بازاريابي است که بايد براي فراگيري اين علوم تلاش کرد.
وي افزود: در دوره کنوني بايد نگرش مديران اقتصادي از کسب و کار در کشور فراتر رفته و جهاني فکر کنند.
هاشمي ادامه داد: دو ويژگي بارز جهان کنوني عدم قطعيت و موج فزاينده تغيير است که سبب مي شود تا هر چيزي، تاريخ انقضايي داشته باشد اما با يادگيري مستمر و آموزش ميتوان مدت آن را هميشگي کرد.
دبير اجرايي سمينار \" توسعه کسب و کار، بازاريابي اثربخش و افزايش توان رقابتي\" يادآور شد:با برگزاري اين سمينار قصد داريم تا با توسعه مديريت، زمينه را براي مديريت توسعه در استان فراهم کنيم.
لازم به ذکر است؛در اين سمينار در مورد نقش آموزش در زندگي، توسعه کسب و کار، بحرانهاي اقتصادي و بازاريابي و حضور در بازارهاي جهاني و صادرات مطالبي از سوي کارشناسان ارايه شد./117
انتهای پیام/